piątek, 4 kwietnia 2014

Let's begin!


Dziś startuję z moim pierwszym blogiem. Będzie o słodkich wypiekach, gotowaniu, podróżach, o życiu... to na początek.



Chciałabym, aby było też dużo zdjęć, moich i mojego męża, trochę przepisów zaczerpniętych z internetu i starego zeszytu mojej mamy i teściowej. Ale nie będzie to blog kulinarny, wiele takich w sieci. Do najlepszych nie mam startu, ale część przepisów (po lekkiej modyfikacji) będzie pochodzić z moich ulubionych.  

Moim życzeniem jest, żeby ten blog stał się miejscem pogaduch przy tych ciastach, które upiekę, żeby moi czytelnicy nadawali ostateczny kształt temu, co tutaj będę publikować. 

Zapomniałabym, będzie też o dzieciach, w końcu jestem młodą (chyba jeszcze mogę się tak nazywać) mamą. Obiecuję, że ten temat nie zdominuje tego bloga, ale jednak moja córeczka będzie tu obecna na zdjęciach i w niektórych tematach postów.

Na koniec będzie też trochę tematów nawiązujących do ekologii, zdrowego stylu życia. W końcu to mój wyuczony i wykonywany zawód, więc jestem tym troszkę skażona.
No to bez zbędnego ociągania ZACZYNAMY!

Na początek kilka fotek, które pokażą w jakim klimacie będzie ten blog.






















8 komentarzy:

  1. Cześć DUDKU!! kibicuję!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł, klimat pogaduch z pysznościami w tle mi pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie zapraszam na ploty. Ciast mamy na jakiś czas

      Usuń
  4. Trzymam kciuki, jak utrzymasz klimat z tych zdjęć, to masz stałą czytelniczkę ;)

    OdpowiedzUsuń

Anonimowych proszę o wpisanie w treści komentarza imienia. Będzie łatwiej nawiązać rozmowę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...