czwartek, 10 kwietnia 2014

Under construction

Permanently under construction :)



Jak pewnie zauważyliście na blogu ciągle pojawiają się nowe zakładki i gadżety. Zmieniają się też czcionki i układ strony. To wszystko po to, żeby było przyjemnie dla oka, ale też czytelnie i można było znaleźć co się akurat potrzebuje bez konieczności przekopywania wszystkich postów. Teraz może jest łatwo, bo wyprodukowałam ich raptem kilkanaście, ale w niedalekiej przyszłości przy moim gadulstwie dobiję kilkudziesięciu, a może nawet przekroczę setkę.
Dlatego staram się od samego początku porządkować informacje i przede wszystkim przepisy, do których najczęściej będziecie wracać. Proszę jednak jeszcze o cierpliwość i wyrozumiałość, bo raptem od kilku dni zaznajamiam się ze żmudną sztuką pisania bloga. Dlatego jeśli coś nie działa jak należy albo o czymś zapomniałam, to tutaj pod tym postem z pokorą przyjmuję każdą uwagę.  Poza tym oczywiście zawsze czekam na sugestie o czym byście chcieli poczytać. Możecie zgłaszać pomysły na ciasta i potrawy, z których wybiorę coś do wypróbowania. Możecie także podpowiedzieć mi jaki gadżet albo zakładkę chcielibyście tu zobaczyć. A ja wtedy postaram się rozgryźć jak to zrobić, żeby się udało sprostać Waszym oczekiwaniom. Ja póki co jestem na etapie rozgryzania jak w przyjemny sposób umożliwić Wam przeszukiwanie tagów w lewej zakładce, ale dziś nie tylko serniczki mi nie idą.

Teraz trochę o nowościach. Ostatnio dodałam licznik odwiedzin. Jak będę zamieszczać tego posta, to pewnie przekroczy już 1000! Przyznacie, że jak na bloga o kilkudniowej historii to niezły wynik.
Z innych drobnych zmian to zamieściłam formularz kontaktowy oraz zakładkę Obserwatorzy. Zachęcam do dołączenia do tego zacnego grona.
Jednak najważniejsze zmiany to uporządkowanie przepisów kulinarnych według dwóch kluczy - tematycznie i po liście składników. Przyznaję szczerze, że wzorowałam się na blogach kulinarnych moich bardziej doświadczonych koleżanek, ale uważam to za doskonały pomysł, ponieważ sama przetrząsając przepisy na innych stronach, korzystam równie często z obu sposobów wyszukiwania. Chciałabym jeszcze dodać rozwijaną listę tytułów postów należących do danej kategorii, ale muszę mieć chwilę na rozgryzienie tego problemu.
Mój blog nie jest stricte kulinarny, dużo w nim gadania o innych rzeczach, więc w pasku na samej górze znajduje się lista pozostałych tematów, które do tej pory poruszałam.
Na koniec zostawiłam  sobie gadżet dodany kilka dni temu – Lubię, czytam i się inspiruję. Jest to lista linków do stron, które podczytuję, szukając ciekawych przepisów lub po prostu miejsc, które odwiedzam regularnie. Lista ta będzie się powiększać z biegiem czasu. Zaglądajcie tam co jakiś czas, w ten sposób dowiecie się jaki mam gust, co mnie interesuje i z jakich źródeł czasem korzystam w kuchni.
Liczę, że mój blog będzie na tyle przyjemny i czytelny, że wrzucicie go do swoich ulubionych. Miłej lektuki!

2 komentarze:

  1. Ja już wrzuciłam :) Fabrykę również. Polecam!
    Pola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i witam na blogu. Mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej

      Usuń

Anonimowych proszę o wpisanie w treści komentarza imienia. Będzie łatwiej nawiązać rozmowę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...