sobota, 20 września 2014

Zostanę mistrzem kuchni?

Ostatnio zauważyłam, że na moim blogu zrobiło się troszkę bardziej gwarno. Nie mam jeszcze startu do tych bardziej popularnych blogerów, ale jednak jest tu coraz większy ruch. Bardzo mnie to cieszy i liczę na jeszcze większe zainteresowanie. Ze swojej strony postaram się Was zainteresować nowymi przepisami i zdjęciami. I oczywiście czekam na sugestie, o czym byście chcieli poczytać i jakie poznać przepisy.

Obserwując ruch na blogu, zauważyłam, że mój Tort na zakończenie lata cieszy się największą popularnością. Dlatego postanowiłam zgłosić go do konkursu, w którym to Wy zdecydujecie o mojej ewentualnej wygranej! Głosujcie do 5 października i pomóżcie mi zostać mistrzem kuchni! KLIK KLIK


http://www.zostanmistrzemkuchni.pl/przepis,tort-czekoladowy-z-brzoskwiniowa-wkladka,id-953

2 komentarze:

Anonimowych proszę o wpisanie w treści komentarza imienia. Będzie łatwiej nawiązać rozmowę.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...